wtorek, 12 października 2010

O czym jest ta piosenka?

Twórcze interpretacje tekstów piosenek, które dotarły do mnie pocztą mailową :

Kategoria "O...."

O spożywaniu denaturatu:

"A kiedy przyjdzie także po mnie,
Zegarmistrz światła purpurowy,
By mi zabełtać błękit w głowie,
To będę jasny i gotowy."

O  czynach bardzo lubieżnych:

"Razem ze mną kundel bury,
Penetruje wszystkie dziury,
Kundel bury, kundel bury,
kundel bury - fajny pies."

O mroźnej zimie:

„Mniej niż zero, mniej niż zero...”

O zachęcaniu do męskiego seksu grupowego:

„Nie zadzieraj nosa,
Nie rób takiej miny,
Nie udawaj Greka,
Zmień się lepiej, zmień,
Już za parę minut,
Będziesz przyjacielem,
Całej naszej piątki,
Tylko rozchmurz się!”

O windzie panoramicznej:

„Prawie do nieba wzięłaś mnie,
A wtedy padał śnieg,
Prawie do nieba wzięłaś mnie,
W zimny, ciemny dzień.”

O piromanie, który wreszcie trafił do więzienia:

„Rozstać się, żegnać się ciężko jest,
Starczył mi nafty litr, pakuł pęk ...
Kiedy płomień zgasł, popiół rozwiał wiatr ...”

O pracy Poczty Polskiej:


„Sto lat czekam na twój list
Który nie chce do mnie przyjść.”

Kategoria: "Na...."

Na pociechę mężczyznom niezadowolonym z tego, czym natura ich obdarzyła:

"Po co ten stres,
Myślisz, że nie masz nic,
Każdy ma, nawet ty,
Czasem trzeba to po prostu znaleźć."

Kategoria: "Do..."

Do cierpiącego na Alzheimera:

„Czy mnie jeszcze pamiętasz,
Dowód na to mi daj...”

Kategoria: "Hymn"

Hymn wściekłych krów:

"Jesteś szalona, mówię Ci."


Hymn grzybiarzy:

"Kiedyś Cię znajdę...znajdę Cię,
W końcu znajdę,
Jestem coraz bliżej, wiem.."

Hymn chirurgów okulistów:

"Ładne oczy masz,
Komu je dasz,
Takie ładne oczy..."

Hymn nienasyconego kardiochirurga- transplantologa:

„Jednego serca! tak mało! tak mało!
Jednego serca! tak mało mi trzeba,
A jednak widzę, że żądam za wiele!”


Autorzy powyższych interpretacji nie są mi znani z nazwiska/ nicka, ale wszystkim im dziękuję.

2 komentarze:

Aryel1 pisze...

Przeczytałam "Na pociechę nieobdarzonym mężczyznom" i leżę.... :D

Amber7 pisze...

LOL ...wszystkie sa swietne! :D