środa, 3 listopada 2010

Wkurzak z dumy pęcznieje, publika szaleje

Wkurzaki Spółka z o.o. z dumą ogłasza odkrycie nowego talentu pisarskiego! Talent ów, posługujący się ślicznym nickiem Becia objawił się na 'wkurzakowym' czacie, gdzie wdała się ona w dyskusję z 'cichym' bohaterem tego bloga (a potem monolog, gdy dumą napęczniały Wkurzak zamilkł z oczyma w ekran wlepionymi        i jedyne co potrafił robić, to chłonąć teksty Beci każdą komórką swego ciała).

Cała sprawa rozpoczęła się od kilku niewinnych uwag na czacie dotyczących przymiotów ciała ( o duchu mowy raczej nie było) dwu panów: Roberta Pattinsona   ( zwanego przeze mnie 'Warzywnym') oraz Jensena Ackles'a (aka 'Ekler' oraz 'Ciasteczkowy Potwór'). Komplementy  pod adresem w/w osobników płci męskiej ubodły Wkurzaka do żywego. Postanowił się upomnieć o swoje.

A potem ruszyła prawdziwa pisarska lawina ( z Becią w roli głównej). Ażeby sprawa konwersacji tej nie odeszła w mglistość, postanowiłam urządzić historyczną uroczystość* i ją dla Szanownej Publiki czatu nie czytającej zachować.

A było to tak.... (aby sens ogarnąć,proszę czytać od samego dołu do góry, tak jak czyta się czat)






Aktualizowano: 5.11. 2010





 





 


*Podobieństwo do Gałczyńskiego zamierzone

8 komentarzy:

Becia pisze...

Czyję, że rosną mi skrzydła, a dumna mnie zaraz rozsadzi!!!!Normalnie rzucam robotę i biorę się za pisanie!!! Książka będzie miała tyt. O cudowności WWkurzaka!!!!

Aylla pisze...

Do pióra, Beciu . Do pióra ! :)
Całuski ode mnie i Wkurzaka masowo lecą w Twoją stronę.

Becia pisze...

Na twym czacie prywatnym, Tobie poświęconym,
Czelność ja miałam, w swej głupocie niezmierzonej,
Chwalić uroki, wątpliwe z resztą, panów dwóch
I to tylko dlatego, że zdołali pójść w ruch!
A cóż jest w tym dziwnego, że człowiek się rusza?
Wszak sam ruch nie jest ważny, tu liczy się Dusza!

Kończąc zatem tę grafomanię wstrętną,
Uwagi niegodną, jakże pokrętną,
Za swą ignorancję pragnę przeprosić
Że umizgi do nich musiałeś znosić
Wyrazy szacunku przyjmij ode mnie
Drogi Wkurzaku – już więcej nie będę!

Amber7 pisze...

Becia! ROKSISZ kobieto! ROKSISZ!!! lol

Aylla pisze...

Nie wiem, co to znaczy 'roksisz', ale mniemam, że to coś fajnego- więc się zgadzam!
BECIA JEST THE BEST!

Aryel1 pisze...

BECIA!!! Padam do nóg z podziwu :O

Amber7 pisze...

"Becia, You ROCK!!!!"

..teraz lepiej, bardziej zrozumiale? :D

Becia pisze...

Dziękuję, Dziękuję, dziękuję!!! :kłania się w pas: