wtorek, 14 grudnia 2010

Postępy śledztwa

Połączonym siłom policji oraz mniej i bardziej tajnych służb różnych krajów świata udało się sporządzić portret pamięciowy osobnika podejrzewanego o dokonanie zamachu lotniczego, w którym zginąć miał Święty Mikołaj. Indywiduum owo wygląda tak:


i mimo ciążącego na nim podejrzenia o czyn haniebny, nie traci animuszu- na paskudnej gębie maluje mu się złośliwy uśmiech. Zgroza! Dodatkowo, śmiał się zestroić w ciuchy swojej ofiary- brak słów na opisanie takiej arogancji!

Wiem, że w większości krajów tego globu istnieje domniemanie niewinności, dlatego czynię poniższe zastrzeżenie: Jeżeli opisany zarzut zostanie udowodniony, to chciałabym temu stworowi powiedzieć, że


You're a mean one Mr. Grinch
You really are a heel.
You're as cuddly as a cactus,
You're as charming as an eel,
Mr. Grinch!
You're a bad banana,
With a greasy black peel!

You're a monster, Mr. Grinch!
Your heart's an empty hole.
Your brain is full of spiders.
You've got garlic in your soul,
Mr. Grinch!
I wouldn't touch you
With a thirty-nine-and-a-half foot pole!


5 komentarzy:

Becia pisze...

piszę komentarz, żeby Aylla wiedziała, iż byłam na wkurzakach i widziałam posta nowego.
Ale nic mądrego do powiedzenia nie mam.
Aylla kazała komenta zostawić, żeby Aylla wiedziała, że post czytany i się podoba.
Informuję zatem, że czytałam i się podoba.

Aylla pisze...

:D Aylla bardzo dziękuje :D

Aryel1 pisze...

A Aryel kapcie spadły z wrażenia jak przeczytała komentarz Beci :D

Becia pisze...

Aryelko! Kapcie szybko ubieraj, bo mróz okrutny idzie!!!!

Amber7 pisze...

A ja po przeczytaniu posta, a potem jeszcze te komentow leze na podlodze i... ze smiechu tak mnie zatyka ze nic nie moge zrobic :D Postujaca jak i komentujace rozbrajaja mnie!