piątek, 23 lipca 2010

Wkurzaki

Wprowadzenie


Wkurzaki to osoby, zwierzęta, przedmioty bądź zjawiska, które mnie wkurzają i już. Do kategorii wkurzaków może trafić każdy i wszystko. Można też z tej kategorii wypaść. Chyba. Do końca nie wiem. Granice są dość płynne i zupełnie subiektywnie przeze mnie ustanawiane- pełna samowola intelektualna. Gratulacji za zaliczenie do kategorii wkurzaków nie przewiduje się, tak mi się przynajmniej wydaje na początku moich potyczek z wkurzakami.



Ilustracje: Aryel1 & Amber7

4 komentarze:

Amber7 pisze...

Wkurzaki wymiataja! Everybody knows that! :)
I wish you good luck ...and lots of... lots of visitors! :D

Aylla pisze...

*rumieni się* Dziękuję / Thank you. Liczę, że się tu będziesz często pojawiać- inaczej z 'visitorami' może być kiszka. :D

Aryel1 pisze...

O to się nie martw. Dzień zaczęłam od twoich wkurzaków :) Wpisałam w google "wkurzaki spółka z o.o." i BYŁY!

Aylla pisze...

Chachacha- Wkurzaki wymiatają!