sobota, 22 stycznia 2011

Subtelna aluzja? A gdzie tam!

Widzę, że wielu nowych ludziaków się po blogu kręci, ale komentarza to nikt z tych nowych przybyszów zostawić nie raczy! Smiley Zakrzyknę więc za Cyceronem: ”O tempora, o mores!” (dodając od siebie wyraz twarzy tak wykrzywiony, że strach się bać, normalnie.)
A gdyby to subtelne odwołanie do antyku na Was wrażenia nie zrobiło, pójdę ścieżką wymuszenia i szantażu, odnosząc się do pierwotnego instynktu obrony misia pluszowego, zawsze kochanego.
Słodziutki obrazeczek, prawda?


A teraz ten sam obrazeczek, lekko zmodyfikowany, aby grozę sytuacji oddać.

Zostaw mi komentarz, albo misiaczek przejdzie do historii!


 Do pióra klawiatury ludziaku! Inaczej będziesz mieć krew misiaka na rękach!!
Smiley


Jeżeli coś tak szpetnego i okrutnego do tej pory milczących gości do komentowania nie nakłoni, to już sama nie wiem, co może to sprawić! Smiley

10 komentarzy:

córka Aryel1 pisze...

No ej, no nie- tak nie wolno!!!! Oszczędź misia! Weź moją mamę :D

Aryel1 pisze...

Oj ty małpko przebrzydła! No i ujawniła się ta psychopatyczna część jej osobowości :O

Aylla pisze...

@córka Aryel1: http://www.msnhiddenemoticons.com/Library/extra_large/cheeky/default/cheeky_04.gif

A zdrugiej strony- pluszaka żal! http://www.msnhiddenemoticons.com/Library/extra_large/plain_yellow/default/confused.gif

Oohh, trudny wybór!

Becia pisze...

Na Boga!! Ayllutka!! Aż taka desperacja?? Bąki Cię pokopały czy jaki grzyb?? Że rękę swą na to bezbronne, milusie stworzenie podnosisz?? To już lepiej weź mnie!!

Aylla pisze...

@Becia- OK! (:D :D :D)

Becia pisze...

"Aylla pisze...@Becia- OK! (:D :D :D)"-czyli bierzesz mnie w zastaw za komenty?

Aylla pisze...

@Becia No przecież sama chciałaś!Ale chwileczkę- Aryel1 pierwsza zgłosiła swoją kandydaturę ( a właściwie córka ją zgłosiła :))Proponuję, aby panie się między sobą dogadały, która 'głowę pod topór' położy i dały mi znać. :**

Amber pisze...

Na pewno nie bede to ja! ;P ...paniom dobrze idzie, po co sie wtracac :)

(Teraz komentarza strach nie zostawic, ale czasami zostawic- rowniez strach :P ...szczegolnie jak sie jest "matolkiem poezyjnym" i nie ma sie pojecia o czym mowa :P

Aryel1 pisze...

No to ja się poświęcę, rodzone dziecko chce się mnie pozbyć, chora jestem- masz moją zgodę, możesz mnie dobić;/

Aylla pisze...

@Aryel1: Mówisz, masz! :)