wtorek, 17 sierpnia 2010

Wkurzak w Krakowie część 1

Relacja z wypadu do grodu Kraka
słowem i obrazem spisana
przez Wkurzaka

Jak już mówiłem....

W Krakowie byłem 


Świetnie się bawiłem- ludzi wkurzałem tak, że po szpady niektórzy sięgnęli


Trup słał się (średnio) gęsto.

W nocy się po mieście włóczyłem

i piłem.


(No, może trochę oszukuję- napojów wyskokowych nie pozwalano mi spożywać, bo ponoć poziom wkurzakowstwa mi po nich skacze i nieznośny się robię. Tym mnie paśli


W sumie, to nie narzekałem.)

Miasto zwiedzałem

 

Piękne łoże miałem.  Ale o tem, potem , czyli c.d.n.

14 komentarzy:

Ewa pisze...

Ja nie mogę, bluzki z Wkurzakiem.
Ale dziewczyny zaszalałyście na tym wypadzie.
A "buziów" znów nie pokazałyście :(

Ewa pisze...

A czy ja mogę znowu spróbować odgadnąć na zdjęciu bez głów Waszą kolejność?

I tak od lewej: Aryel, Amber, Aylla
Nie mam pojęcia czy dobrze, przy poprzednim zdjęciu byłam bardziej pewna.
Ma pytanie, czy pani w środku ma obrączkę?

Aylla pisze...

Jedna pani trafiona :) (ale nie powiem która).
A co do naszych przeslicznej urody bluzeczek- Wkurzak tak się uparł, że do Krakowa jedzie, tak się wił i nogami tupał, że nie mogłam go nie zabrać.

Ewa pisze...

Pani z lewej ma spódnicę, pozostałe dwie spodnie. U żadnej nie widać rozpuszczonych włosów a tak właśnie lubi je nosić Amber. I tu niestety jest utrudnienie. Ty Aylla masz pewnie włosy związane a Aryel krótkie. Więc jak to zmienić, żeby było dobrze??? Muszę pomyśleć.

Ewa pisze...

Właściwie każda kombinacja by tu pasowała ale jak muszę to decyduję się na zamianę Amber i Twoją Aylla. Czyli od lewej: Aryel, Aylla, Amber.

Amber7 pisze...

niezla kombinacja alpejska! :D niestety bledna! :)

Ewa pisze...

To może oznaczać tylko, że źle upatrzyłam sobie Aryel. Podchodzę ostatni raz do próby.
Jeżeli teraz się nie uda to się poddaję.
Od lewej: Aylla, Amber, Aryel (czyli ta sama kolejność co na zdjęciu z cieniami).
Aha, dzięki Amber za podpowiedź, była baaardzo pomocna :)

Amber7 pisze...

He He :D
... niestety znow zle! :P

Ewa pisze...

Kurcze, ja to mam pecha. Pewnie prawidłowa kolejność to Amber, Aryel i Aylla, bo tylko to zostało, no ale cóż. Nic mi się dzisiaj nie udało.

Ewa pisze...

A dlaczego komentarz z godz. 19:37 został usunięty. To ja tam coś nabroiłam?

Amber7 pisze...

Bravo! :D *aplauz na stojaco*

(nie, to ja byka strzelilam, mam nadzieje, ze jak Aylla wroci to go na stale usunie)

Ewa pisze...

Jak widzisz Amber była to moja ostatnia odpowiedź wymuszona niejako przez sytuację tak więc brawa się nie należą. Powiem Ci szczerze, że absolutnie nie kombinowałam w ten sposób.

Ewa pisze...

No to już wiem skąd ta obrączka na palcu u środkowej pani. Dłoń należy do Aryel.

Aylla pisze...

Ewuniu, jesteś specem od rozszyfrowywania naszych zdjęć grupowych. CONGRATS! (Chciałam napisać 'czapki z głów', ale się w porę opamiętałam.) :)